tisdag 26 oktober 2010

Jobb, jobb och mer jobb

Trots att det ända jag vill är att träna och umgås med mina hundar (okej kanske Magnus lite också :P) så har jag en tendens att tacka ja till jobb precis hela tiden. Idag på jobbet så frågade dom om jag ville jobba fredag, det ville jag inte för jag hade gjort planer för hela dagen, men inte sjutton sa jag nej. Så nu blir det ingen agilityträning på fredag utan istället måste jag gå upp kl 05.00 (jag som älskar att gå upp tidigt, NOT) och jobba hela dagen och hela natten eftersom jag har Harrys pass på kvällen. Men jag säger som jag brukar säga - det är bra med pengar! Och inte ska jag klaga på mitt jobb för det är världens bästa extrajobb, i alla fall ett av dom.

Igår träffade jag Anna och Johanna för lite träning. Det blev inget bra för vår del då jag kände mig lite off. Ozzy var visserligen väldigt på och rolig. Vi repeterade våra trick och sen körde jag lite starter till agilityn vilket funkade bra, fast jag slutade inte i tid utan gjorde två repetitioner då han hade tappat intresset lite. När ska man lära sig att sluta på topp.




Imorgon ska jag träffa Johanna vilket ska bli kul. Jag tänkte träna agility med Ozzy, slalom och starter tror jag det blir.

Tack anonym för hjälpen med klippet ;) Jag känner mig lite som en idiot men det bjuder jag på. Jag är inte den vassaste kniven i lådan när det kommer till saker som har med datorer att göra :D

Inga kommentarer: