lördag 23 oktober 2010

Back to normal

Nyss hemkommen från OG där jag tränat lite freestyle tillsammans med Linnea. Ozzy och jag hade ett strålande bra pass. Vi jobbade mest på att få upp farten i slalomet och det lyckades vi bra med. Efter vi tränat en stund satte vi oss inne och pratade lite. Det är det bästa med att vara därute är just att man kan gå in och värma sig mellan träningspassen.



Fråga: Jag har skapat ett youtube konto för att kunna lägga upp mina inspelningar från mobilen men hur får jag det till HD kvalitet? Det som är i mobilen är jättebra men när jag laddade upp det blir det asdåligt. Kan någon teknisk person snälla svara.

Jag glömde skriva i gårdagens inlägg att jag igår vad med om det näst otäckaste jag kan tänka mig när jag är ute och går i Tinnerö jag såg nämligen ett vildsvin. Det fullkomligen stormade ut ur ett skogsparti, plöjde genom ett eldstängsel och rusade över ett fält. Herregud vad snabb den var. Vi hade tänkt gå åt det hållet den kom ifrån men då vildsvin är i flock valde vi att vända och gå åt andra hållet utifall att . Det var så jävla stor och såg riktigt otäck ut. Tur att Ozzy var kopplad för annars hade han kanske rusat efter, Ozzy tror nog att han är stor som ett vildsvin. Det ända jag kan tänka mig är mer otäckt än vildsvin att möta är älg vilket kanske verkar konstigt men jag har väldig respekt för det djuret.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej kan inte det där med hd tyvärr :( . Otäckt med vildsvin . Var det samma som Josefin såg ? Hälsn Linda

Anonym sa...

filmen är i hd, man behöver bara klicka upp den till 720 hd. :)