tisdag 5 oktober 2010

Arrggh!!!

Vi har inte sluppit kennelhostan utan idag SISTA dagen det kan komma så har Ozzy börjat hosta. Vaknade i natt av att han småhostade men när jag vaknade trodde jag att jag hade drömt det men det verkar det inte som att jag har gjort. Suck och stön för nu är alla mina planer troligtvis förstörda...jävla kennelhosta!

Dessutom har mitt kontantsimkort fortfarande inte kommit. Killen på telia sa max tre dagar och idag var fjärde. Min Iphone4 lär väl inte komma förens om låång tid och jag har redan varit utan mobil i snart två veckor. Och som om inte detta vore nog för en person att gå totalt postal så har inte böckerna för kursen jag läser kommit än trots att vi betalade extra för snabbare leverans.

Jag tror jag blir galen!!

1 kommentar:

Johanna, Max & Java sa...

Jävla skit!!! Tur att jag kan skicka sms till Magnus :P