söndag 10 oktober 2010

Friska?

Jag har kollat runt på internet om hur lång tid efter de hostat klart som man ska hålla dem borta från andra hundar och den enda siffran jag hittade var 5 dagar efter den första hostfria dagen så med den matten är det imorgon. Det är klurigt det här, jag tror det är bäst att låta dom jag umgås med avgöra om de känner att det är säkert eller inte.

Igår fick hundarna en ordentlig promenad och vi stannade förbi HU på vägen. Jag passade på att träna lite med Ozzy. Vi tränade på däcket och det böjar verkligen kännas som det sitter. Imorgon ska jag göra en baklängeskedja med den i, så då får vi se om det sitter på riktigt. Vi körde lite slalom också och det måste jag nöta mer. Det går långsamt och han är osäker!

Lite bilder från gårdagen.











Inga kommentarer: