lördag 4 september 2010

Min b-day!

Först vill jag tacka alla som på ett eller annat sätt har hört av sig och sagt grattis, det värmer. Dagen har inte bjudit på något speciellt direkt. Jag har tagit en mysig promenad ute i tinnerö tillsammans med Johanna. Den bjöd på både positiva och otäcka saker. Ikaros lyckades äta bajs IGEN, Java hittade en orm som hon bar på vilket var väldigt otäckt det positiva får Johanna stå för som alltid är så glad. Magnus och jag har ätit god mat och tårta så klart. Mina föräldrar tittade förbi med en present som innehöll jättefina kläder. Avsluta dagen kommer jag att göra på Harry's jobbande, vad annars. Här kommer några bilder från idag. Motljuset var fruktansvärt så bilderna suger men jag vill gärna ha något att visa eftersom bara en massa text lätt blir tråkigt.




1 kommentar:

Johanna, Max & Java sa...

Självklart ska du också ge dig ut och tävla. Det skulle vara superkul att göra det tillsammans. Kram