fredag 24 september 2010

Bilder!

Idag har varit en riktig hunddag. Först åkte jag och Johanna ut till LBK för lite träning. Jag och Ozzy tränade lite på vårt framtida freestyle program. Jag vet inte hur bra det blir men jag vill inte det ska vara för svårt och han måste orka hela programmet. I framtiden när vi har mer vana så har jag massor med kul idéer jag vill genomföra. Vår låt blir i alla fall ledmotivet till en av mina favorit tecknade serier som lite, Bumbibjörnarna eller Gummibears som den heter på engelska. Jag kommer ha den svenska variation. Johanna och jag avslutade med en härlig promenad och då passade jag på att ta lite bilder och som vanligt när Java är med så är det mest hon som fastnar på bild. Fast det är inte så konstigt med tanke på hur söt hon är!

På eftermiddagen tog jag en promenad tillsammans med Lisa ute i Tinnerö. Då fick bara Ikaros följa med eftersom han fått stanna hemma när jag träffade Johanna. Han verkade njuta av att vara ensam med matte för en gång skull. Han passade till och med på att busa lite med Janis vilket var kul. Vi hade flera hundmöten lösa och det funkade finfint.








1 kommentar:

Anna med flock sa...

Härliga bilder på glada hundar!

Kul med freestyle,det kommer bli jättebra :)