torsdag 11 juni 2009

Underbara Ozzy!

Dagen började med att jag och Magnus åkte iväg för att hjälpa Linn att flytta. Det gick verkligen hur smidigt som helst. Hon hade förberett allt så himla bra och det är något man är väldigt tacksam för när man hjälper någon att flytta. Dessutom var det inte så många tunga stor möbler vilket också var skönt. Så nu mera bor Linn på 9:e våningen i en fin tvåa.

Jag hann precis hem lagom till att åka iväg till kursen med Ozzy. Kicki var en ängel och hämtade upp mig på vägen. Det gick riktigt bra idag även fast Ozzy skällde lite mer än vanligt fast det var inte så konstigt eftersom jag inte hunnit göra något med honom innan. Det som gick sämst idag var platsliggandet och det har vi tränat ganska mycket på i veckan men det är inte mycket att hetsa upp sig över för jag tror säkert det kommer funka bättre nästa gång. Det är verkliegn en fröjd att gå på kurs med Ozzy. Han får så mycket energi och vill så mycket. Idag lyckades han få igång massor med andra hundar när han stal en av Ronjas leksaker, han gör mig så full i skratt ibland bollen.

2 kommentarer:

Tessan sa...

Hello!
Glömde ju att skcika bilder! Ska göra det meddetsamma:)
Pussa grabbarna från mig ( dom 4-benta;) )Kramis!

Linn sa...

Tack igen för hjälpen!!!