onsdag 17 juni 2009

Tjejmiddag!

Igår var Frida, Anna och Linnea här på middag. Jag bjöd på taco då det inte är så mycket som ska tillagas, jag är som alla vet inte speciellt duktig i köket eller rättare sagt jag trivs allt annat än bra framför spisen. Jag blir bara stressad och sen går allt fel. Vi hade iallafall väldigt trevligt igår och det blev en hel del hundprat vill jag lova, men det kanske inte är så överraskande när man sätter fyra galna hundtjejer i samma rum. Det var så kul att träffas så här att vi redan igår bestämde att vi skulle göra det igen så nästa gång ska vi vara hemma hos Frida.




2 kommentarer:

Anna med flock sa...

Var verkligen supertrevligt igår! :) Sen får jag väl erkänna att jag är ännu mer svag för dina lurvtussar efter allt gosande igår, himmel så mysiga dom är!

Tessan sa...

Sååå kul att du har lärt känna dessa trevliga tjejjer! Och så jätte kul att du ska testa på sök på söndag! Ser fram emot att få se din dukitga "Ozzyboll"!!

Massor av kramar!