tisdag 16 juni 2009

Neeeerd!

Jag är stolt över att kalla mig själv en nörd och måndagar blir jag extra nördig när vi spelar sagan om ringen kortspelet. Det är verkligen en trip down memory lane vilket är sååå kul. Det finns inget roligare än att öppna boosters och sen få sätta in sina nya kort i pärmen.

Idag har det varit full fart hela dagen. Jag gick upp tidigt för att åka till arbetsförmedlingen och även för att hinna med ett par ärenden på stan. På vägen hem hämtade jag upp Frida och Ronja och sen tog vi en promenad med hundarna. Ozzy och Ronja är bara för söta, dom spenderade slutet av promenaden med att bära på en pinne tillsammans. När jag kom hem hämtade pappa och mig för att snabbt åka ut till Tornby för att lämna in min kamera, när vi kom dit visade det sig att dom inte ens lagar sigma objektiv så vi fick snopet åka hem igen. Jag ska slå en signal till netonnet imorgon så får vi se vad dom säger, det här var ändå reparatören dom sa att jag skulle vända mig till.

Imorgon blir det samträning på dagen och sen på kvällen ska Anna, Frida och Linnea komma över hit så ska vi äta taco och umgås fast utan hundar. Det ska bli väldigt kul!

Här är en bild jag fick av Anna som går samma unghundskurs som mig. Hennes pappa lyckades fånga en bild på Ozzy när han busade i fontänen då vi hade stadsvandring. Han vara bara för söt när han skulle försöka fånga vattnet som sprutade upp.


Inga kommentarer: