fredag 9 januari 2009

Warhammer-online eller plugga, det är frågan?

Ja, och gissa vad som vinner, plugga så klart, nej det gör det tyvärr inte. Jag har en viktig tenta på tisdag och jag har verkligen inte pluggat tillräckligt. Varje dag tänker jag "imorgon, jag pluggar mer imorgon", ett dåligt tankesätt jag vet. Spelet är helt enkelt för roligt. Jag, en inbiten woware har bytt spel och trivs jättebra. Har roligare än vad jag haft på länge, allt är nytt och spännande men samtidigt känner man igen sig.

Som alla vet har Ozzy utvecklats väldigt långsamt och sent, han är nu inne i destruction fasen, har har tagit sönder så många strumpor att jag inte kan räkna till det, han har den senaste veckan gnagt ordentligt på en stol, gnagt sönder en matta i vardagsrummet och en kudde som ligger på sängen och säkert mycket mer som jag bara inte märkt än. Det är tur för honom att jag älskar honom så mycket som jag gör.

Tog med kameran på dagens promenad, man måste ju passa på när solen är framme.


Husse och Ikaros har dragkamp



Ozzy kan inte stå på stocken, men han kan hoppa upp och sen ner, hence the ass picture

Ikaros kan stå på stocken och länge, men så fort han har fått sin godis bit så hoppar han ner


Ikaros har många smeknamn ett av dom är slampan, och det har han för att han tigger så mycket, och säg mig, vem kan säga nej till dom ögonen

1 kommentar:

Anonym sa...

haha, slampan.. det var inte snällt! ;)