torsdag 15 januari 2009

Strax dags att gå till jobbet...

blir troligtvis hemskickad tidigt eftersom det är så himla lugnt nu i januari men jag hoppas att det kan dyka upp lite folk så jag får stanna. Det känns så onödigt att gå hem när man ändå ställt sig in på att jobba.

Ozzys ögon blir inte bättre så jag ska ringa veterinären på måndag och boka en tid i nästa vecka, men jag ska inte klaga ögoninfektion är inte direkt farligt, det finns många som har mycket värre problem med sina älsklingar.

Jag hade stora planer för idag men när jag vaknade kände jag mig inte så sugen så vi tog en mysig promenad i skogen istället. Jag har en känsla av att hundarna tyckte det dög fint för nu ligger dom och sover så söt.

Känns så tomt utan bilder så jag lägger in en från i jul


Mina två älsklingar

1 kommentar:

Anonym sa...

funkade inte ögonsalvan?