fredag 2 januari 2009

Årets första lekträff med Bob

Jag har gjort ett semi-nyårslöfte i år som är att jag ska försöka blogga mer, vi får se hur det går.

Idag ville hundarna gå upp kl 9.00 vilket för mig är brutalt tidigt. Tur för mig att det är Magnus som tar alla morgon promenader. Han går i och för sig och lägger sig igen direkt när han kommer in och hundarna också så klart. När vi bara hade Ikaros kunde vi sova hur länge vi ville, Ikaros var den mest morgontrötta hund jag träffat man var tvungen att släpa ut honom på morgonen, men Ozzy har förändrat allt det den lille busen.

Jag har varit ledig hela den här veckan och kommer bara jobba på lördag. Jag hade verkligen kunnat vänja mig vid det här men så vet jag att om man alltid är ledig så uppskattar man det inte så jag är nog ganska nöjd med livet som det är.

Idag träffade vi Bob och Björn. Linda och Bianca stannade hemma då lilla Bianca inte ville vakna, inte mycket man kan göra åt det, sover dom så sover dom. Vi hade trevligt och hundarna busade som galningar. Men det blev ett ganska kort möte eftersom det var så jäkla kallt, efter en halvtimme kunde jag inte längre känna mina tår.

Jag heter Bob och är en fin kille


Kan ni se nått där inne?

Har man ingen boll får man nöja sig med en pinne


eh...sa du nått?


Usch Matte, det är nått otäckt där borta


Jag vill också vara med och busa


Jag med!

Kom tillbaka killar, jag vågar inte gå så långt bort


mmm...pinne

Inga kommentarer: