tisdag 20 januari 2009

Ozzy berättar!

Dagen började perfekt! Jag hittade en burk aioli som husse lämnat på bordet. Tack så mycket sa jag och åt tills jag hade mer i ansiktet än i magen.

Sen bar jag av till hundhagen med matte men först när jag kom dit så var det igen där. Så då såg jag så här olycklig ut i hopp om att matte skulle trolla dit någon att leka med.




Sen såg jag en hund och precis som jag trodde så var han påväg in för att leka med mig.



Jag bestämde mig för att smartast är nog om jag skäller massor på honom så att han förstår att jag vill leka men han blev bara argare och argare. Så till slut tog han sin matte och gick, jag hoppas inte det var på grund av mig.



Mina kompisar Sigge och Stina kom också men jag hade ju inte direkt tid att hälsa på dom för det var en ju hundar där jag aldrig träffat.





Sen helt plötsiligt stiger en riktigt skönhet in. Vilken tjej! Vacker som en dag var hon och luktade som en dröm.




Matte tyckte jag var smutsig när vi kom hem. Hon är så känslig! Men tyvärr så måste man låta matte få som hon vill ibland så jag lätt henne spola mig lite i badkaret, men jag lät min blick säga att jag inte var nöjd!


Nu ska jag sova sen blir det nog mer bus!

1 kommentar:

Anonym sa...

söta ozzy! vilka fina bilder din matte har tagit :)