fredag 21 maj 2010

En härlig hundfri dag!

Det är inte ofta som jag gör något utan hundarna nuförtiden men idag var en sådan dag. Först hjälpte jag Linn att köra hennes bil till en verkstad. Linn åkte med på sin motorcykel. Det var min första "ensamma" resa om man inte räknar resan mellan mina föräldrar och oss. Det gick superbra och för varje gång jag kör känner jag mig lugnare.

Efter det åkte vi motorcykel till Berg där vi fikade ett tag och sen begav oss tillbaka. Jag var så himla nervös! Jag som älskade spänning förr, idag är jag alldeles för feg. Det fanns en tid i mitt liv då min högsta önskan var att få ha en egen motorcykel, ibland undrar jag vad som hände med den Saran, jag gissar att hon blev äldre och insåg att man faktiskt kan dö.

Det var i alla fall jättekul att åka motorcykel även fast det var otäckt i början. Det dröjer inte många dagar innan jag sitter på den igen för jag ska hjälpa henne hämta bilen nästa vecka.

Jag har i alla fall haft en riktigt trevlig dag och inser nu att man kan ha kul utan hund :P

1 kommentar:

Linn sa...

Vi måste ut och åka snart igen!! :)