fredag 9 juli 2010

Bloggen tar paus

Jag fick jobbet på flyktingförläggningen och jag börjar redan på måndag. Jag var där igår på ett intropass och det är ett härligt gäng ungdomar jag kommer jobba med. Jag blev ju rekommenderad till detta jobb av killen som intervjuade mig på akutboendet och han sa flera gånger till mig idag när jag pratade med honom i telefon att han hade varit så imponerad av mig och när jag är klar med dessa två veckor ska jag absolut få komma och få provjobba hos dom. Jag kan inte sluta le när jag tänker på det för det är alltid kul att få feedback på sin intervju och alltid kul att höra att man gör ett bra första intryck. Nu kommer jag inte hinna blogga så mycket de kommande veckorna då jag inte kommer hinna mycket mer än att jobba, resa och sova. Jag kommer jobba nattpass mellan 21-08 så min dygnsrytm kommer med all säkert bli väldigt konstig. Jag är i alla fall super glad för den här chansen och det ska bli så himla roligt att jobba på båda ställena. Jag räknade ut att jag under de kommande två veckorna kommer jobba runt 110 timmar...vi får se om jag kommer levande ur det här haha

På tisdag kommer vi att kolla på en bil. Det är en BMW kombi från -98 och om det inte är några konstigheter med den så blir det nog den. Det ska bli väldigt skönt att ha egen bil och framförallt skönt för mina föräldrar att inte behöva låna ut sin i tid och otid.

Nu ska jag gå ut med odjuren och sen ska jag till jobbet på Harry's.

3 kommentarer:

Anna med flock sa...

Åh vad roligt, jättegrattis! Hoppas du får en riktigt givande tid när du jobbar även om jag förstår att du får fullt upp. Hör av dig om du skulle få någon lucka i sommar och känner för lite träning eller promenad eller nåt.

Stor kram!

Jeanette & 4-benta sa...

GRATTIS till jobbet! Kram från oss

Frida sa...

Grattis till jobbet!! Hoppas det går bra med bilköpet