fredag 2 oktober 2009

Playdate

Idag träffade jag Linda och hennes vilda labbar, för det är verkligen 60 kilo kärlek som kommer mot en när dom får syn på oss. Jag kan nu glatt meddela att Lindas och min förbannelse är bruten för idag var första gången på väldigt länge som inte någon av mina hundar har rullat sig i något äckligt. Linda var nog tacksam att hon för en gångs skull inte var tvungen att tvätta sin inredning i bilen.

Vi hade det väldigt trevligt Linda och jag. Vi pratade om precis allt och det är alltid trevligt att umgås med de människor som känner en väldigt väl, det blir lättare att förklara saker då. Hundarna skötte sig utmärkt trots att vi hade hundmöten i skogen, de kom så fint på inkallning så jag hade inget att oroa mig för. Egentligen vet jag inte varför jag är så hetsig när det kommer till det för jag tror inte någon av mina har någon speciell önskan att springa fram till främande hundar.

Idag skrev vi kontrakt på lägenheten och fick det glada beskedet att internet, fast telefon och TV-kanaler ingår i hyran, jippi tycker vi. Jag längtar verkligen tills vi flyttar in, det känns verkligen helt rätt för oss.

Imorgon är det dags för Mats och Emmas bröllop, jag är nervös för deras skull. Magnus meddelade mig att Mats hade varit nära upplösningstillstånd idag för att det var så mycket att stå i. Jag hoppas på en solig och fin dag imorgon för brudparet!





































1 kommentar:

Anonym sa...

thx for being you!!! Tack för att du visste vad jag 'var utsatt' för idag utan att jag inte ens behövde säga det. Du är en sann vän!

Och en ljuvlig runda hade vi - utan problem / störningar *lol*

Kramiz
L