tisdag 20 oktober 2009

Ozzy färdigröntgad

Nu har jag varit och hämtat Ozzy från veterinären. Tack Frida för att du skjutsade mig! Höfterna såg bra ut vad dom kunde se men man vet ju aldrig vad SKK säger. Nu ska jag snabbt betala in avgiften så att bilderna blir processade. Jag känner mig riktigt lättad nu för det är klart jag varit lite orolig att de kanske inte ska se bra ut.

Nu är Ozzy trött och är för en gång skull riktigt foglig. Men jag är glad att han inte är så här jämt för det hade varit alldeles för tråkigt. Jag älskar hans busiga personligthet! Så idag blir det vila för lillkillen och bara en massa pussar och kel.

bilden är från september då man fortfarnade kunde sitta ute på ballkongen

1 kommentar:

Anna med flock sa...

Vi håller tummar, tassar, svansar och tår för att röntgenresultatet är utan anmärkning.