torsdag 8 oktober 2009

Uppletande

Idag ökade jag svårighetsgraden i uppletandet med Ozzy. Jag lade ut saken utan att han såg och det gick gallant. Båda hundarna var superduktiga idag. Vi måste dock träna på överlämnandet en hel del för båda släpper sakerna strax innan dom kom fram till mig, men den delen får vi köra separat hemma. Det är i vilket fall väldigt roligt med uppletande och hundarna håller med mig. Blev inga bilder från idag men jag bjuder på några från lite lek för ett par dagar sedan.










Annars har det inte hänt mycket. Just nu är det hundarna, skola och spela Aion som gäller så därför hamnar bloggandet lite längre ner på prioreteringslistan. Men jag kommer nog igång snart igen men räkna med sporadiska inlägg en tid framöver.

Idag är det Magnus fördelsedag så strax ska vi ta oss ner till stan för att äta middag på Yogi, ska bli super gott.

Ha det bra alla glada!

4 kommentarer:

Anonym sa...

vad kul med uppletande. Bra jobbat.

stort grattis till MAGNUS!

Kramis
Linda

Anna med flock sa...

Grattis till Magnus!

Kul att uppletandet gick så bra :) Känner igen det där med att inte få tiden att räcka till ordentligt, bloggandet blir som det blir imellanåt.

Hoppas vi kan ses vid tillfälle framöver!

Kram!

kicki sa...

BRA! Jobba på med uppletandet, det är en sådan härlig aktivering för alla vovvar!
Separera överlämnandet och träna in det vid sidan av. När det väl fungerar kan du kanske plocka ihop det i själva uppletandet!
KRAM Kicki

jenny & lego sa...

ozzy & ikaros ser verkligen ut som bästa kompisar! jag saknar verkligen att ha två hundar :(

hoppas det var gott på yogi! fast det är det ju alltid där!