söndag 3 januari 2010

Första flytten gjord

Det kommer att vara tyst på bloggen ett tag framöver. Vi bor nu hemma hos Magnus föräldrar och kommer att göra det till 1:e februari. Jag hoppas kunna komma igång med bloggandet igen när vi installerat oss i nya lägenheten.

Kan dock berätta att Ikaros hade sitt värsta nyår hittills. Isoleringen är rätt dålig i detta hus så han fick inget skydd från ljudet. Magnus fick ligga med honom på golvet och hålla om honom när det var som värst för Ikaros bara skakade och skakade. Jag var ju inte hemma utan jobbade nyårsafton.

Livet är inte allt för roligt just nu. Det är mycket skola som väntar runt hörnet och att inte bo i sitt egna hem tar på krafterna. Dessutom ska har jag jobbat mycket och kommer fortsätta göra det i januari. Men det väntar något riktigt bra i slutet av denna månad. Det ska bli helt fantastiskt att få flytta in i lägenheten.

Gott nytt år alla!

2 kommentarer:

jenny & lego sa...

ja, det är mycket här också så jag vet hur det är :( hoppas månaden snart går fort så ni kan flytta in i er nya fina lägenhet med perfekt läge snart!

stackars ikaros på nyår!

Tessan sa...

Vi hörs när vi hörs;) Din bild på mig och hundarna har iallfall fått äran att vara min header på bloggen:)

Kramis