fredag 18 december 2009

Bilder

Idag blir det mest bilder. Dom är från gårdagens playdate med Lindas fina flickor. Hundarna och jag hade väldigt trevligt med Linda och hennes tjejer trots att det var svinkallt och blåste som sjutton. Önskar att jag kunde bjuda på fina bilder från playdaten vi hade tidigare i veckan med Sofia och Sky också men det var rätt sent på kvällen så det var alldeles kolsvart.

Idag hade jag mitt sista seminare så nu har jag jullov ett par veckor. Måste skriva en liten uppsats någon gång under dessa veckor bara. Känns skönt att äntligen ha lite ledigt och kunna släppa skolan ett tag.










2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej vännen
det var verkligen en kanon play date för våra älsklingar. De fryser inte som vi liksom!! Men det gjorde vi bra i iskylan för våra små hade det dunder kul. I synnherhet Nala som äntligen fick träffa hennes 'pojkvänner'. LOL.

Kramis
L

Tessan sa...

Kramis till sötpojkarna Ikaros och Ozzy och en stor julkram till matte:)