torsdag 14 januari 2010

kort uppdatering

Dagarna går rätt fort trots att livet är rätt tråkigt just nu. Har tagit tag i mitt sociala liv denna vecka, att träffa kompisar hjälper absolut för att få tiden att gå! Jag har dock blivit sjuk vilket inte är så kul, speciellt inte eftersom det är en hel del i skolan men imorgon är det sista dagen så det är bara att hålla ut för snart kan jag vila.

Har jag nämnt att jag längtar tills vi får flytta in i vår lägenhet!!

Denna vecka har Ozzy fått busa med sin själsfrände Sky. Dom två är verkligen som skapade för varandra. Det är alldeles ljuvligt att titta på dom. Ikaros får givetvis också vara med men han håller sig mest på sin kant då han inte förstår sig på varför dessa unghundar håller på hela tiden.

Jag tog med mig båda hundarna på en promenad tillsammans med Linnea uppe i spåret. Vi mötte två lösa hundar vilket är min skräck. Men jag blev så grymt imponerad av Linnea som styrde upp båda tillfällena super bra då jag var jättenervös och rädd.

Igår tog jag med mig hundarna hem till Anna för lite fika. Jag fick träffa en mycket lugnare Ina efter hennes kastrering. Hon var så himla söt och låg och tuggade på sitt tuggben för att göra mina hundar svartis, det lyckades hon med för Ozzy var jätte avis.

Nu ska jag snart gå och lägga med, sov gott alla!

Inga kommentarer: