tisdag 24 november 2009

Sjuk

Först vill jag tacka för alla peppande kommentarerna, dom värmer och tack Jenny för tipset om träningsdagboken en sån ska jag definitivt beställa.

Själv så mår jag inte så bra just idag. Jag har fått ont i halsen och känner mig allmänt låg. Sov fram till 12.30 idag och när jag vaknade kunde jag inte fatta att klockan var så mycket för jag var helt slut fortfarande. Gick och lade mig en stund extra på eftermiddagen så snacka om att jag sovit bort hela dagen. Jag hoppas verkligen inte det blir värre än så här för jag har massor skoj inplanerat i veckan som jag inte vill missa.

Det har inte blivit mycket träning den senaste tiden, det vi tränar på gör vi inomhus med tanke på hur tidigt det blir mörkt. Med Ozzy ligger jag i med platsliggandet och han börjar fatt riktigt bra nu. Fick några riktigt bra tips från Josefin när vi tränade agility för ett par veckor sedan och det var att hunden skulle bjuda på beteendet så mycket som möjligt i 60 sekunder och att jag skulle tänka på hur jag belönar eller kanske mer i vilken riktning jag belönar. Det har i alla fall gett resultat. Jag har lagt på kommando och han lägger sig nu ner i rätt position när jag säger det när det inte finns några störningar vill säga.

Här är några bilder från när vi var i hundhagen i fredags.






3 kommentarer:

Anna med flock sa...

Krya på dig gumman!!!

Anonym sa...

fiiina bilder ¨på Ozzbollen! =)

Kramiz
Linda

Johanna & Max sa...

Jag hoppas att du har hunnit bli frisk nu iaf!! Trevlig helg :)