onsdag 3 december 2008

Utmaning!

Har fått en utmaning av en kompis!

Reglerna är:

Publicera reglerna på din blogg.
Svara på sex 8-sakerna.
Meddela de utmanade på deras bloggar.

8 favoritprogram

1. Desperet Housewives
2. Grey's Anatomy
3. Gossip Girls (fattar inte att jag erkänner det)
4. Scrubs
5. Hells Kitchen
6. Dirty Sexy Money
7. Fringe
8. Friends

8 saker jag gjorde igår:

1. Gick i skolan
2. Gav Ozzy ögon droppar
3. Spelade WoW
4. Bloggade
5. Läste lite i en av mina favoritböcker (Assassins Quest)
6. Såg på Desperate Housewives
7. Gick och lade mig tidigt för en gångs skull
8. Var ute med hundarna, fast det är jag ju varje dag

8 saker jag ser fram emot:

1. lite ljusare tider så att man kan ta mer bilder med kameran
2. att Ozzy ska bli gammal nog att kunna gå långpromenader
3. att Ozzy ska sluta vara så busig :P
4. att Ozzy ska sluta terrorisera sin snälla bror :P
5. februari när det inte smälls racketer och smällare
6. nästa sommar då jag förhoppningvis har körkort och kanske en bil
7. jul såklart!
8. när Jenny ska komma och hälsa på någon gång i jul

8 favoritrestauranger:

ja, tänk om man hade pengar att äta ute...

1. Yogi
2. Yogi
3. Yogi om vi går ut och äter så är det där vi hamnar :D

8 saker på min önskelista:

1. att det ska bli bättre väder. jag är trött på regn, regn och åter regn
2. massor av snö
3. att jag klara alla kurser jag läst i år
4. att jag aldrig mer ska behöva jobba på Harry's :P
5. att jag kommer in och triv på utbildningen jag ska börja läsa i höst
6. att folk inser hur fånigt det är med racketer
7. att mina älsklingar håller sig fortsatt friska
8. att Jennys hundar blir friska och flyttar tillbaka till Linköping :D

8 personer jag utmanar:

Det blir nog lite fattigt på den här fronten känner inte så många bloggare :(

1. Linda med Bianca och Bob

2 kommentarer:

Anonym sa...

oj, den var klurig.

Anonym sa...

Åh yogi.. det är så jäkla gott där! Kanske värt att flytta tillbaka till Linköping då! ;) Jonathan räknar ner dagarna tills vi ska flytta från borås iaf så jag tror verkligen inte att vi blir kvar..

Jag tycker att Ozzy ska fortsätta att vara busig, han är ju så otroligt söt! :)