torsdag 11 december 2008

Nu är jag frisk!

Jag har varit sjuk i en vecka nu därför har det inte blivit något bloggande. Det har verkligen inte varit en trevlig vecka. Har varit ordentligt förkyld och fått en hosta som inte vill ge med sig. Hostan har gjort att jag inte kunnat sova och dessutom gjort mig väldigt hes och vissa dagar nästan helt tappat rösten. Är fortfarande ganska hes men jag tror det kommer ge med sig om en dag eller två. Dessutom var jag tvungen att sjukanmäla mig från jobbet så nu ska jag jobba dom två kommande torsdagarna för att kompensera och mina vanliga dagar förstås, det känns inte alls roligt.

Hundaran har förstås haft det bra ända. Magnus har tagit dom flesta långpromenaderna med Ikaros och jag har försök aktivera hundarna så mycket jag kan hemma. Det är märkligt hur bra dom lyssnat trots att jag har låtit som en döende kråka.

Annars är allt bra. Ozzy drar i kopplet som en annan galning och har glömt allt förutom Ozzy kom och vart mattes godisficka är. Ozzy har inte längre ögonkontakt med mig utan med godisfickan, hans nu mera bästa vän.

Jag älskar verkligen mina fina killar dom blir så glada för så lite, precis som deras matte :D

Så en liten bild på min lilla boll i snön skulkandes på sin bror


1 kommentar:

Anonym sa...

han ser lite läskig ut på sista bilden! ;)

det är verkligen helt hopplöst att vara sjuk när man har hundar, tur att man är två iaf!