onsdag 24 september 2008

Sjuk...

Gick och lade mig igår med hemska magsmärtor låg vaken och vred mig fram till klockan 6 då äntligen bestämde sig min kropp för att det var dags att kräkas...jag säger äntligen för att kräkas var att föredra framför magsmärtorna jag trodde på riktigt att jag skulle dö. I vilket fall så är det över nu och jag mår bra igen förutom att jag är trött som sjutton.

Det har inte direkt blivit nått med hundarna idag men dom har varit så snälla och respekterat att matte inte har orkat till och med Ozzy har varit ganska lugn.

Jag har börjat cykla lite försiktigt med Ikaros det går ganska bra förutom att han springer en meter bakom cykeln. Vet inte om det är för han tycker det är obotligt tråkigt eller om han har dålig kondis. Jag hoppas att han ska börja tycka att det är lite roligare snart för jag tror det skulle kunna vara ett bra komplement i vår träning.

Har anmält mig till två kurser idag en med Ozzy och en med Ikaros, hoppas jag kommer med.

Nu ska jag försöka ta mig an lite skolarbete.

Vi ses!

Inga kommentarer: