fredag 5 september 2008

Då var man halvvägs till 50....

Igår var det min 25 års dag. Det blev en över förväntan trevlig dag. Linda kom förbi med Pumba och fikade lite. Hon hade med sig en present till mig, nej du sa jag fel hon hade med sig 5!! presenter. Jag fick en massa bilder på hundarna och dom flesta var sammanställda i ett häfte det var hur kul som helst att sitta och kolla i, tack Linda för en fantastiskt rolig present. Det var ju inte det ända jag fick i dom andra paketen fanns bla en tröja och två hundböcker en handlade om hundmöten så den passar mig och Ikaors perfekt.


Det är inte bara Linda som ska ha tack utan jag vill tacka alla som hörde av sig eller kom förbi. Så tack till Mamma och Pappa, tack Gerd för vacker sång, tack Linn som kom ihåg trots att hon är sjuk och till er som glömde fy skäms but don't despair ni får en ny chans nästa år :D


För en tid sedan åkte vi till blå lagnunen för ett avslutade bad denna säsong. Ozzy simmade på som vilken expert som helst fast jag måste säga att hans simteknik är lite egen.









































Vi ses!

4 kommentarer:

Anonym sa...

då får vi säga grattis i efterskott och skämmas lite då! ;) :)

nyfiken på vad det var för hundböcker du fick?

Anonym sa...

Ja, skämmas får man väl göra lite... Men lite gratulationer fick du ju i förskott och så nu får du ett jättegrattis i efterskott! ;) Misstänker att det känns JÄTTEBRA att vara halvvägs till femtio!?! :D

/Johanna

Anonym sa...

TJOHEJ VAD FIN DIN BLOGG HAR BLIVIT!!!

Det har den alltid varit men det är så kul att läsa din blogg och se alla fina foton!

Det var mysigt på din b day!

Många kramar från din vän
'just a few blocks away'

Linda

Hannah sa...

Better late than never: happy birthday! :)