torsdag 11 september 2008

Jag vill gå på kurs nu!

Jag vill gå på kurs med hundarna! Jag vill gå en spårkurs med Ikaros och någon typ av avancerad vardagslydnads kurs och med Ozzy vill jag snart börja en vanlig vardagslydnads kurs. Men var ska jag hitta tiden att göra allt detta dessutom kan jag säga att det inte är lätt att hitta kurser på ställen jag kan ta mig till. Har kollat runt massor och hittat ett par ställen som har dom men oftast faller det helt enkelt på att jag inte kan ta mig dit men men jag ska nog lyckas lösa det på något sätt.

Idag tog jag en promenad till ryd för att träffa Linda. Vi tog en ordentlig omväg dit genom skogen och passade på att hoppa på alla skockar och stenar vi såg. Eftersom Ikaros är ganska självständig så måste jag hela tiden hålla promenaderna intressant han är så söt när han håller koll på mig för matte är expert på att hitta godis på dom mest konstiga ställerna.

















Snart kommer Linn på besök ska bli väldigt kul vi träffas inte tillräckligt ofta.
Vi ses!

2 kommentarer:

Anonym sa...

vad söt ikaros är när han balanserar på stocken :) åh vad vi saknar busstunder på ängen!

Anonym sa...

Nej men mer ska det bli! :-)