torsdag 3 juli 2008

Då var det varmt igen...

Jag har verkligen njutit hela juni eftersom det inte varit så varmt. Man har utan problem kunnat vara aktiv med hundarna under dagen men nu är värmen tillbaka så nu blir det långa promenader mitt i natten med Ikaros igen...suck. Fast jag måste säga att han verkar ha mått bättre den här sommaren än någon sommar tidigare, vem vet kanske är det Ozzy som ger honom mer energi :D.

Ozzy bara växer och växer. Vi vägde honom igår och då stog vågen på 8,6 kg. Han är otroligt lättlärd han kan sitt och ligg utan problem och så vet han att man inte får ta godisar och leksaker matte kastar förens man hör ett varsågod. Han är så söt när han kollar på mig och väntar och när han äntligen hör det magiska ordet bokstavligen flyger han iväg.

Här om dagen gick vi till ryd för att träffa Linda, Björn och Bob. Givetvis tog batteriet i kameran slut direkt :( så jag hann bara ta 3 bilder och dom blev alla suddiga men jag visar dom ändå mest för att alla ska kunna se hur stor och fin Bob har blivit. Han har inte växt på höjden men han har växt massor på bredden :P. Han är jättemysig och jag skulle utan tvekan ta med honom hem om jag fick men jag misstänker att Linda och Björn vill ha kvar honom ett tag till :D







Idag trotsade vi värmen och tog ut båda hundarna en stund. Så här kommer några bilder från det.








Det var allt för den här gången!

Inga kommentarer: