torsdag 17 juli 2008

Kvällsbad

Idag simmade min lilla Ozzy för första gången. Bara 4 månader gammal och helt orädd kastade han sig ut i det mörka vattnet, det är inte annat än att matte är väldigt väldigt stolt :D Jag har märkt att han älskar vatten då han mer än gärna badar i varje vattenpöl han hittar, så det var inte direkt en överraskning att han idag tog sina första simtag.








Pumba the model



Vad kan jag säga jag älskar rumpbilder och det här är nog en ny favorit, hihi





Pumba on the go






Det är svårt att hitta en busigare hund än min Ikaros




Ozzy vilar på straden



Mina älsklingar



"Tjohoo!!"



"Måste rädda bollen matte!"



"Phew, jag lyckades rädda den!"



"Usch, inte bada när man kan vara uppe på land och leta hästbajs"



"Wiiiiiii!!!!"



"Kolla matte jag simmar!"



"Snart framme!"


Min vattenälskade lapphund


Det var allt för den här gången!


1 kommentar:

Anonym sa...

Hellu! Kul att se familjens tillskott! Nu när jag har hittat din blogg så kommer dagens kommentar.. ;)
/Johanna