måndag 14 juli 2008

Äntligen rumsren!

Jag tror jag vågar säga att Ozzy äntligen är rumsren. Vi har inte haft någon olycka på 2 veckor nu vilket känns väldigt lovade. Dessutom har han blivit väldigt duktig på att säga till när han måste gå ut ibland är det så "subtila" saker som att hoppa upp på dörren, hehe.

Här kommer några bilder från när vi var hemma hos mina föräldrar i förra veckan. Hundarna hade som vanligt hur kul som helst och om dom hade fått bestämma hade vi spenderat all tid i trädgården :)







Magnus tycker också om att busa i trädgården, hihi


Det var allt för idag!

2 kommentarer:

anmaka sa...

Hejsan. Det var länge sen. Hoppas att allt är bra med dig. Vilka otroligt söta hundar du har. Det är fullt upp kan jag tänka mig.
Ha't bra//Annelie Karlsson

Anonym sa...

Hihi, vilken rolig bild när magnus springer och busar i trädgården :)