fredag 27 juni 2008

Övningsfältet

Här om dagen åkte vi ut till mitlitärens gamla övningsfält. Det var hur trevligt som helst, det enda som saknades var Nala men hon måste stanna hemma och vila tills dess att allt har läkt efter operationen. Vitafaran har nämligen opererat korsbandet nyligen men matte Linda säger att allt se bra ut och att Nala är vid gott humör vilket gör hela vår familj glad i alla fall. Ozzy längtar mycket tills sitt nästa möte med Nala för han tycker att hon är hur kul som helst :P

Här kommer lite bilder från lekstunden :)








Jag börjar tro att Ozzy inte alls är en finsk lapphund utan en retriever med tanke på hur mycket han älskar att bära saker :D
...och nu ett litet svar till min gamla klasskamrat Mona. Revisor blev jag aldrig insåg efter en termin att det inte var för mig. Jag ska eventuellt börja plugga i höst men då blir det antingen engelska eller några hundkurser, vi får se. Vad gör du nu för tiden? Måste också fråga hur du hittade min lilla blogg? ;D
Det var allt för den här gången!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att bloggen "lever" igen! :) Nu har jag hunnit läsa ikapp alla inlägg.

Så tråkigt att vi inte kunde komma och hälsa på vid midsommar :( Vi har ju planer på att komma till östergötland flera gånger i sommar så får vi se om det passar då!

Vad söta de är :) Trist med operation för Nala, hon blev väl opererad som valp också har jag för mig att du berättade?

Anonym sa...

Så du kom in i alla fall? Är inte revisor nått man blir efter typ en civilekonomutbildning? Är ju aldrig för sent att återuppta sådant om man skulle vilja. Engelsk på universitetet? Hunkurser finns visst med på universitetet nu för tiden. KUL! Vad gör du nu då? Jag är i alla fall helt arbetslös här. =) Har sökt lite sommarjobb, men nu slappar jag bara och väntar på antagningsbesked till psykologprogrammet i Umeå. Jag hittade dig via linns blogg. Hon länkade till dig. Kan du fatta att hon är pilot lr??? gaaah så bra! Fick du min blogg i förra meddelandet? Skriver den en gång till ifall du är nyfiken........ Have a nice time with the dogs =)