måndag 24 november 2008

Snööööööö!

Vi har nästan ingen snö kvar här i Gottfridsberg för mina två älsklingar har ätit upp nästan allt. Båda går med munnarna öppna och fångar upp så mycket dom kan. Man kan knappt förstå hur mycket extra bus som kommer fram bara för att det ligger snö på marken. Vi hade verkligen en fantastisk promenad idag med båda hundrana och givetvis var kameran med. Jag kan lätt ta runt 200 bilder på en promenad så det är en hel del att sortera men det är helt klart värt det, jag älskar verkligen min kamera!


















1 kommentar:

Anonym sa...

kissar dom inte på sig om dom äter så mycket snö? noah kan knappt hålla sig i trapphuset när han har lekt snöskyffel ;)

härliga bilder - förstår att du är nöjd med kameran! de två sista bilderna blev mina favoriter; ikaros som typ hoppar av otålighet innan någon kastar snöboll och buuuuus-ozzy! :)