onsdag 12 november 2008

Skogen med Bob!

Idag tog vi med oss båda hundarna upp till Rydskogen för att träffa Bob, Linda, Björn och Bianca. Bianca var en tyst liten ängel som vanligt så ibland glömmer man nästan bort att hon är där :)

Hundarna busade som sjutton och Bob är hur snäll som helst mot Ozzy. Han är så otroligt försiktig när han jagar honom så jag känner mig nästan helt avslappnad när dom leker. Helt avslappnad kommer jag aldrig vara eftesom jag är den värsta hönsmatten i hela världen.

Vi har träffat Bob med familj ganska mycket på sistone. En del har varit planerat men så ibland har vi bara stött på varandra i skogen. Det blir väl så när man har samma promenad områden. Det är i alla fall väldigt trevligt och det märks att Ikaros älskar Bob för nu så kollar han alltid efter honom när vi är och går där vi brukar träffas.

Hittade inte kameran när vi skulle gå ut så tyvärr ingen bilder på dagens lek.

2 kommentarer:

Anonym sa...

nu när du har en ny kamera så får du aldrig glömma den ;)

Anonym sa...

Pumba här.... hrm.... IKAROS JAG VILL LEKA MED DIG!!!!!!!!!

Har du tid att komma förbi Ryd imorgon eftermiddag så kan vi leka?

VOV
från Pumba Rowley