tisdag 25 november 2008

Idag hade vi otur...

...fast samtidigt tur. Har precis kommit hem från hundhagen där Ozzy min lilla boll blev biten under ögat. Hade det varit en halv centimeter längre upp hade han kanske inte kunnat se igen. Ringde veterinären direkt och berättade vad som hänt så vi fick en tid imorgon för att åka upp och kolla så att allt är okej. Tyckte först inte det såg så farligt ut men tycker bara det ser värre och värre ut men det kan också bara vara jag som hetsar upp mig. Så i natt måste bollen sova med tratt för första gången i sitt liv jag misstänker att det inte kommer bli mycket sova.

Jag återkommer imorgon med mer info om hur det har gått. Håll tummarna för oss att det inte är allvarligt utan bara ett skrapsår som läker jättefort.


Mitt älskade troll

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj! Jag håller verkligen tummarna!

Anonym sa...

håller tummarna för lilla pirayan!