onsdag 7 maj 2008

Ozzy

Nu har Ozzy anlänt!

Det var en väldigt lång dag igår. Sammanlagt blev det 4 timmars resa (tack pappa för att du ställde upp, du är väldens bästa). Väl hemma var Ozzy så trött att han somnade direkt. Han är otroligt lugn och fin dessutom är han nyfiken på precis allt så som en liten valp ska vara. Han håller sig nära mig hela tiden och kommer när jag ropar.

Natten gick kanon bra. Han gnydde inte en ända gång utan kröp under sängen och somnade och sov 7 timmar i sträck, så det är inte annat än att man är nöjd.

Den ända som inte är speciellt nöjd är Ikaros han tycker mest att Ozzy är jobbig men jag tror nog han kommer vänja sig vid idén snart. Magnus tog med sig Ikaros till sina föräldrar idag, det gjorde Ikaros hur nöjd som helst för där blir man överöst med kel och godis.

Här är lite bilder från resan. Kan man vara sötare :)
































Vi ses snart!

2 kommentarer:

noah och lego sa...

Åååh vilken sötnos!! :) Vad söt han är med sin lilla "rosa" nos och sitt vita ben! Sista bilden var verkligen jättesöt.. det syns hur liten han är.

Du ser verkligen lycklig ut när ni åker hem, det förstår jag! :)

Hihi, han ser verkligen ut som en lite björnunge när han spanar ut genom bilfönstret :)

Anonym sa...

Nu funkar det! Vad kul!! Åh vad det ska bli kul att träffa Ozzy när jag kommer hem :-)

Här är den där dobermannbloggen jag brukar läsa förresten: http://my.opera.com/Galjar/blog/