onsdag 30 april 2008

Vidingsjö

Idag åkte vi till vidingsjö motioncentrum för att få lite miljö ombyte. Jag kan lungt säga att vi alla är lite trötta på Rydsspåret. För att komma dit var vi tvungna att åka buss och detta till Ikaros förtjusning för han älskar att sitta på sitta säte och kolla ut.


"Vart sa du att vi skulle?"



"gäsp...är vi framme snart?"


Väl framme åkte sele och långlina på. Ikaros har börjat jaga ekorrar vilket inte gör mig glad. Han är inte dum för han går och kollar upp i träden för att hitta dom, men jag hoppas att vi med lite träning kan bli av med detta enormt störande beteende.


"ekorrar, sa nån nått om ekorrar"






" öh...sa du nått matte"








Man skulle kunna tro att Ikaros är en väldigt liten kossa med tanke på hur mycket gräs han sätter i sig :D






"kom igen ni två nu sätter vi fart!"

Eftersom vi var så nära passade vi på att hälsa på mina föräldrar. Efter att ha fått en hel del godis av mormor passade Ikaros på att njuta av den stora gräsmattan.

"sweet!"


en väldigt trött kille tar sig en nap i gräset


Det var allt för idag!

2 kommentarer:

noah och lego sa...

Ja, detta jäkla gräsätande som har börjat.. och så får man dra bajset ur dom sen.. ;)

Jag förstår Ikaros - ekorrar är ju jättesöta, klart att man vill hälsa lite! :)

Mi sa...

Hallå! Jag förstår att brorsan Ozzy också ska till Linköping....Jag och min sambo får hit svarta Ossi om två veckor, känner igen gänget på korten! Skoj att ha ett syskon så nära :)