onsdag 23 april 2008

Blå lagunen

Idag bar det av till Blå lagunen med Linda och hennes fina flickor, Pumba och Nala. Det är lite för tidigt för att jag och Linda ska hoppa i vattnet med hundarna älskade det, Ikaros var till och med i vattnet ett par gånger för att blöta tassarna.

Vädret var fantastiskt så Linda och jag kunde inte annat än njuta när vi satt och kollade på våra älsklingar när dom badade och busade.

När man kollar på Ikaros så tror man att han är större än vad han är, så alla som tvivlar kolla min killes ben efter han varit i vattnet, han ser så fulsöt ut :)
Kolla benen!!


Nala, aka Vitafaran, kan hålla igång hur länge som helst. Här har hon äntligen fått tag i den rosa igelkotten som annars Pumba brukar ha monopol på.
fånga mig!! jaga mig!!


Ikaros ska alltid rulla sig i gräset (eller sanden, usch) efter han har varit i vattnet.
kolla tungan
Till skilland från Ikaros så älskar Pumba och Nala att bada, dom är trots allt Labradorer :D
Två simmande systrar


"kolla matte hur långt ut jag vågar gå"



Pumba och Ikaros spejar ut över vattnet


Det busades inte bara på land utan även lite i vattnet och Ikaros hänger gärna med så länge tjejerna inte går ut för långt i vattnet :D
tre busiga hundar
Tack för idag!


2 kommentarer:

Lindy-lou sa...

KÄRA LILLA FINA SARA,

GRATTIS TILL DIN FANTASTISKT FINA BLOGG!

JAG ÄR MUCHO IMPRESSED.

VAD DUKTIG DU ÄR.

TACK FÖR ATT DU INSPIRERAR MIG.

PUSS OCH KRAM
FRÅN HELA LIGAN

noah och lego sa...

Hehe, måste du visa alla bra grejer med linköping så att jag får hemlängtan? Blir det tinnerö imorgon eller? ;)