måndag 25 augusti 2008

Fest!

Igår var det födelsedagsfest för mig och Oskar hemma hos mina föräldrar. Vi blev sammanlagt 14 vuxna, 3 barn och 3 hundar, gissa om det var liv och rörelse. Det var mycket trevligt, vi åt god mat och massor med tårta, och givetvis blev det ett par presenter också och det sitter ju aldrig fel :D

Ozzy fick träffa Bob för första gången och det var en lyckad historia. Först verkade Bob lite besvärad av plågan vi kallar Ozzy men efter en stund insåg Bob att han nog älskade Ozzy och att han skulle uttryka det genom att ge honom massor av pussar och uppmärksamhet :)

Alla hundar var jätte duktiga hela kvällen och jag måste säga att jag var speciellt nöjd med Ozzy. Han höll sig väldigt lugn inomhus vilket gjorde mig till en stolt matte. Ikaros gick mest runt till varje person för att fråga om han kunde få en bit mat och om inte det så bad han om en klapp eller två, vilket han oftast fick, vem kan säga nej till dom ögonen.
















Vi ses!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att ozzy var så duktig! :)

Anonym sa...

STORT grattis till dig & Oskar! Usch hemska tanke att man blir äldre varje dag som går...

/Johanna